هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

دستهای خالی ...




بادبادک ها

هم خیالشان از من راحت تر است

نخ زندگی شان به دست ِ دستی است..

اوج گرفته ام

در تنهایی

بالا و..

بالا و

بالاتر

نخ

ن

خ

ن

خ

ن

خ

.

.

دستهای تو کو ؟!!!!


هذیان های دلی...


در تکرار هذیان گویی تب آلودم،

..می نویسم ..می نویسم..می نویسم

از دلتنگی های شب های مه آلودم

رویا  .. نه !!! کابوس می بافم.

شب در من روز به روز ادامه  میابد..

کاغذها سیاه می شوند

و من تلخ تر

تنهاتر

تنها تر

پی نوشت : کمتر کسی هست که بعد از خواندن هذیانهای خط خطی محسن عزیز تب نکند...


تازه عروس ِ سلول انفرادی !


گیلی گیلی گیل...جیییییییییییییییییییییییییییییغ دست هوراااااااااااااااااا آاااااااه بیا وسط....کوچه تنگه بله عروس قشنگه بله دس به زلفاش نزنید مرواری بنده بله بادابادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا... یه عروس دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره از خوشگلی تا نداره به کَس کَسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم !


پس چرا نشون دادم؟   بهلهههههههه بهله ما هم بالاخره آره و اینا حال الانمو نمیدونم چطوری بگم...تو این آشفته حالی ... تو این روزای گند و کسل کننده.. تو این بی پاییزی و زمستون ِ نو رسیده ! نمیدونم چی شد که خدا این لطف و شامل حال ِ من کرد..
خدایاااااااااااا خدا جون مرسی از محبتت ..شکرت...خدا جون میدونم که سرت خعلیییییییییی شلوغه و برآورده کردن ِ آرزوهای کوچیک و بزرگ تک تک آدما زمان میبره اما اینا برا تو کاری نداره...سه تا سوت بزن آره دقیقن همین اندازه شایدم کمتر برا هرکی وخت بذاری حله...الان که دارم این مثلن نامه رو برات تایپ می کنم یه بغضی تو گلومه که داره خفه ام میکنه ... حس و حالمو فقط تو نمیدونی...ممنون که مث همیشه هموامو داری...دارم با خودم مرور میکنم میبینم از اول امسال خیلی بهم لطف کردی...میدونی که چی میگم؟ دم شما گرم...
پی درخواست نوشت : آخدااا میشه حالا که به فاز 2 شهرک الف نگاه کردی یه نگاهم به فاز 1 شهرک الف بکنی؟؟!! هوم ؟  چش انتظاری خیلی سخته خیلییییییی...

فقط با یک آه ...



وختی تلفن زنگ می خوره یه نفس عمیق می کشم بعد سلام میکنم تا صدام ناراحت به نظر نیاد...

وختی با دوستام هستم میگم و میخندم تا آدم دپرسی به نظر نیام...

وختی به مسافرت میرم خودمو شاد و سرحال نشون میدم تا آدم غمگینی به نظر نیام..

وختی تو شرکت هستم همیشه لبخند میزنم تا آدم عبوسی به نظر نیام...

وختی به یه جشن میرم می رقصم و قه قهه میزنم تا آدم دل مرده ای به نظر نیام...

وختی...

لعنت به تمام شیشه های دهن لق ِ دنیا...!!


هوا که سرد میشه

            دست ِ دلم برای

                           همه رو میشه!!!