هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

حتی شبای یلدا...



امشب شب

تولدمه

از خدام

می خوام...

ازخدام می خوام..که....

شب برسه به فردا...


...

باور کنید  " این " فیلم یه دعا بود به خدا ! که برآورده شد به خداااا !!

...

پی نوشت : یه دنیا مچکرم از" بابک عزیز "برای این پست خوشجیلش!


و ممنونم بابت کامنتای پر محبت تون...مرسی که قشنگ ترین جشن تولد و برام گرفتید.


 

نظرات 38 + ارسال نظر
وانیا سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

تو عزیزترینی برامون شب تولدت باید بهترین باشه مهربونم

عزیز تک تک شماهایین...با وجود شما همیشه تو بهترین حالم
ممنونم وانیا جون

آلن سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

تولدت خیلی مبارک باشه هیشکی جان.
بهترین ها رو برات آرزو میکنم.
ایشالا همونطور که لپ تاپ خریدی ، به زودی زود هم یه ماشین بخری ، تا هر جا که دوس داشتی باهاش بری.

قربونت عزیز
ایشالاااااااااااااااااااااا خدا از دهنت بشنفه

آلن سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

راستی عکس پستت فوق العاده س.

خودمم عاشقش شدم

فیلمی که گذاشتمو دیدی؟

آناهیتا سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com


خیلی مبارک باشه رفیق
وااااااای که صورت ابی موقع خوندن " شب برسه به فردا " دیدنیه
تو جواب قلب مهربون و شفافت و می گیری عزیز دل

قربونت عزیزم زندگی رفیق...
آره دیدیییییییییییییییییییی عزیزممممممممم
خدا کنه اینجوری باشه که تو میگی...

جزیره سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ما نیز به نوبه ی خودمان تولدتان را تبریک عرض ....عرض....عرض.....(میکنیم؟مینماییم؟میشود؟است؟بود؟شد؟گشت؟ها؟) نمیدونم خلاصه دیگه، فعلشو خودت بزار


اصلا ولش کن بابا به ما نیومده رسمی حرف بزنیم هیشکی جونم تولددددددددددددددددددددددددددددددت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

سلام مرسی

سارا سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

عزیزم تولدت مبارک
همیشه دلت شاد و لبت خندون خانومی

قربونت برم مرسی عزیز

na30b سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

تولدت مبارک دوست جون
ایشا... تو روز تولدت هرچی از خدا میخوای بهت بده

قربونت برم دوس جون جونم
انشا الله همگی باهممممممممم

عاطفه سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

چه خوشگل بود خوشگل خانوم:*

نظر لطفته گلم

دل آرام سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

تبریکاااااااااااااااااااااااااات فراوااااااااااااان برای تولد خوشگلترین دختر دنیا که خودش معتقده هیشکیه ، اما من میگن یه دنیا عشقه

عزیزم دلی جون ممنون که به یادم بودی اولین نفری که از اون سر دنیا بهم اس دادو تبریک گفت تو بودی
من هیشکی ام...کوچیک همه تون

هدی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

تولدت خیلی خیلییییی مبارک
فیلمو دیدم اما اسپیکرم خراب بود همش لب خونی کردم!!!!

عزیزم حیف شد باید حرفای ابی رو بشنوی تا حالمو بدونی

سمیرا مامان دل آرام سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

گفته باشم تولد_ بی کیک و شمع،تولد نیست
فک کنم کادوی تولد برات باید ابی رو بیاریم!
بازم برات از اون کسی که رشته کارامون تو دستشه ، بهترینا رو میخوام

والا بلا کسی واسه ما کیک نگرفت ...

ای جانممممممممممممممم اگه بیاری که من ...هیچی ولش کن
قربونت عزیزم این بهترین دعاس

آذرنوش سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

ای جاااااااااااااااان تفلدت مبارک خوکشله

هرررررررررررررررررررررررررر مرسی عزیز

سمیرا مامان دل آرام سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

اصولا ما از اون مهموناییم که از اول جشن میایم و آخرین نفری هم هستیم که میریم
خوب میخواستی مارو دعوت نکنی
ما هم میخوایم از شادی تو شاد باشیم و لذت ببریم، خوب مگه چیه؟

ایییییییییییی جاااااااااااااااااااان شما تشیف بیارین تا فرداشم بمونید...
قدمتون رو چشام
ایشالا که دلتون همیشه شاد باشه خانومی

بانو سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

مرسی به خاطر این فیلم قشنگ...
در ضمن تولدتون مبارک... امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه...

خواهش میشه
قربونت بشم مرسی
همچنین شما

آقا طیب سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

اول اینکه تولدتون مبارک . دیگه اینکه من جون گرفتم دیروز با خوندن نوشته قبلیتون و دیدن آدمی که تو دل زندگی داره می جنگه و زندگی میکنه...یه کامنت هم نوشتم براتون که میخوام برم فک مدیرتون رو بیارم پایین اما پاکش کردم میدونی کهن دوره طیب بازی گذشته اما واقعنی آدم اینکه برم دندونای آقاهه رو براتون بیارم هستم.- عمرن -

اول اینکه ما مخلصیم ما چاکریم عزیز
مام با کامنت شوما جون گرفتیم ما با پست محشر شوما جون گرفتیم ما با حضور شوما تو وبلاگ درب داغونمون جون گرفیم محفلمون روشن شد به خدااا
شاید ظاهرن دوره ی طیب بازی گذشته باشه اما اونی که مردی و غیرت و شرف داره تا قیام قیامت همون جوری می مونه ذات آدما که عوض نمیشه قربونت ..میشه؟ هوم؟
همین که این جوری خونتون جوشیده و اون کامنتو نوشتین انگاری که فکشو آوردین پایین....من میدونم پاش بیوفته آدمش هستین به خود خدا هستین.

فرشته سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://surusha.blogfa.com

تولدت مبارک....

چقدر دلت پاکه تو که خدا اینجوری جوابتو میده...
از همون روزی که پست سفرتو نوشتی هر بار این آهنگو شنیدم یاد تو افتادم...

شب به فردا میرسه...مطمئنم...برات بهترینها رو آرزو میکنم..یه سال بی نظیر ..اونطوری که حتی نتونی تصورشو بکنی...

مرسی گلم
نه بابا ما کی باشیم....خدامون بزرگه خدامون با عشقه...
خیلیا اینو بهم گفتن...

ینی تو میگی میشه بشه؟

شب شراب سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

"شب تولد عشق/ دلم رو هدیه دادم../ به اونکه عاشقم کرد.../"


بقیه شو خودتون قشنگ تر از من بلدین../

پس.... تولدتون مبارک""بوس""

هدیه رو وا نکرده پس فرستاد....پس فرستاد...
اول میخواستم اینو تو عنوان بنویسم جون خودم...میگن دل به دل که راه داره همینه وا
مچکرم عزیز دلم ممممممممماچ

حبیب سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://artooni.blogsky.com



تولدت مبارک خیلی خیلی مبارک باشه

ممنونم از لطفتون

میلاد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام هیشکی خانوم

میدونم خیلی خیلی داره دیر میشه و 1 ساعت دیگه امروز تموم میشه و حسابی بیات شده تبریک گفتن این موقع اما دور از ادب و نزاکت و محبت و مهربونی که ادم تولد خواهرش تبریک نگه

اولا عمیقا معذرت می خوام بخاطر این تاخیرم

ثانیادشم اینکه تولدت مبارک خواهری

انشالله که سالیان سال همینجور قوی و سرزنده پیش بری و هیچ چیزی حتی تلخ تریناهم نتونه مثل الان خمت کنه

امیدوارم همینجور که با معرفتی، روز به روزم خدا به این معرفتت اضافه کنه

انشالله همیشه ماندگار و پایدار باشی و هرسال تو این روز " تحول" جدیدتو جشن بگیری

به امید اون روزها

راستی اینم بگم که خیلی بهت حسودیم شد که آقا مسعود (آقا طیب) برات کامنت میزاره، خوش به حالت

سلااااااااااام عزیز.. رفیق ..

نه بابا حالا حالاها وخت هس
پس شوما ما رو به خواهری پذیرفتی؟ مبارکه برادررررررررر

ایشالا این جوری باشه که تو میگی...
باورت میشه اول این ماه یا مقلب القلوب والاحوال رو خوندم؟

آقا طیب استاد ماس عزیز ماس یکی از نیکای روزگاره از اون نایاباس از اون الماسای دست نیافتنی و بی نظیر... ما کوچیک ایشونیم...
ایشون منت سر بنده میذارن که برام کامنت میذارن هر کلمه شون طلاس به خدا...
راستشو بگم خودمم به خودم حسودیم میشه این وختا

م . ح . م . د سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام هیشکی بانو ... تولدت مبارک ...

شاد باشی .

سلام عزیز مرسی که به یادم بودی

م . ح . م . د چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

کلیپ فوق العاده بود ب خدا !

این کیلیپ زندگیمو متحول کرد این آدم زنده ام کرد باور کن محمد راس میگم...

مهیاس چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://mahyasam.blogsky.com

زاد روزت سپید هم ماهی !!

چند سالت شد حالا ؟؟ به جز ۱۸ :دی

مرسی گلم
یه ساعته دارم فک میکنم هم ماهی چیه؟ ماهیه قزل الا ماهی سفید ؟ چی؟
به جز 18 رفتم تو 10 سال

پنگوئن چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://pangoan2.blogfa.com

سلام هیشکی عزیز
تولدتون مبارک

"هر چی آرزوی خوبه مال ِ تو "
اینم هدیه من به شما

سلام
ممنون از لطفت

این از بهترین آرزوها بود عزیز
دست گلت درد نکنه

کودک فهیم چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

اگر اشتباه نکنم اولین باری که باهات آشنا شدم اون روزی بود که با ننوشتن موقت عمو محسن(وب کرگدن)تو هم وبت رو موقت بسته بودی تا یک مدت...روز هایی بود که هممون یک جورایی ته دلمون گرفته بود از این موضوع برای عمو محسن...
دومین بار زمانی بود که پست دیدن ابی رو ازت خوندم و همونطوری که در همون پست هم گفتم با اینکه طرفدار ابی نیستم اما به شدت تحت تاثیر اون متنت قرار گرفتم...کاملا حس کردم که تک تک کارهایی که اون روز انجام داده بودی و تک تک جملاتی که باهاشون داشتی اون فضا رو شرح می دادی رو از ته دلت و با عشق و سادگی و صداقت خاصی می نوشتی...طوری که شاید حتی باورت نشه اما من خودم رو در اون متن در کنار تو دیدم...
بارها هم از خصوصیات و شخصیت خوبت در وب جوگیریات و کرگدن خوندم.و خب من خودم به شخصه از اون دسته افرادی هستم که شخصیت طرف مقابلم برای برقراری یک ارتباط(حالا چه مجازی چه واقعی فرقی نداره)و ادامه دادن اون رابطه و حس نزدیکی به اون خیلی مهمه.با این خوبی هایی که از تو و خیلی از بچه های دیگه شنیدم خیلی خیلی مشتاق شدم که روزی که اونجا اومدم ببینمتون.
الان که این کلیپ رو در این پستت گذاشتی باز من رو به یاد همون پست ابی انداختی.
منا...من از این به بعد هر وقت این آهنگ رو بشنوم یادت می افتم...یاد تک تک واژه هایی که با عشق نوشته بودی و تمام احساسی که به من به عنوان خواننده ی اون متن منتقل کردی...
باز هم تولدت مبارک عزیز دلم.خیلی خیلی مبارک.

اهان یادم اومد
من تو اون پست سعی کردم حس وحالمو همون طور که بود بنویسم نه کمتر نه بیشتر البته اونجور که دلم میخواست نشد...به هر حال خیلی خوشحالم که تو نستم تو رو هم مثل بقیه تو شادیم شریک منم.
قربونت برم عزیزم بچه ها به من لطف دارن اینجوریام نیست ..
منم مشتاق دیدارتم عزیز...
دیدن ابی جان برای من فقط یه دیدار معمولی با یه خواننده نبود دیدن اون یه شک تو زندگی مردابی من بود انگار که یه حجم عظیم آب از پشت یه سد بزرگ به طرف رودخونه ی خشک سرازیر شد.
حرفای اون دلداریاش سبک حرف زدنش کلام نافذش نصیحتاش دلداریاش انقدر بهم امیدو انرژی داد که تا ابد فراموشش نمی کنم..

بازم ممنون که به یادم بودی..خوشحال میشم به کلبه ی درویشی من سر بزنی ..

میلاد چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

دوباره سلام خواهری

اولا که بنده شمارو خیلی وقت به خواهری قبول دارم

ثانیا من کی باشم که شمارو بپذیرم ؟!!

شما باید به بنده این سعادت بدید که منو به عنوان برادر قبول کنید

در مورد اقا طیبم خوب بخاطر همین چیزهای خوبی که خودت میگی و اون قلم فوق العاده بی نظیرش و اون همه بزرگی و معرفت که حسودیم شد که برات کامنت گذاشته دیگه

ای جان چه کیفی میده آدم هوارتاداداشی داشته باشه
شما سرورید قربان هر کس که مرام داشته باشه اون ته مهای دل ما جاشه .

دلت بسوزه

نیما چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

از این کلیپ بیشتر چی میخوای دیگه هیشکی بانو...
تولدت مبارک باشه بانو

مهیاس چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

همشهری‏ چه معنی میده؟هم ماهی هم همون جوریه‏!‏آها یعنی 28 دیگه؟ :دی

مونالیزا با کمی ریش و سیبیل پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.adres.blogsky.com/

تبریک میگم :) امیدوارم تولد سال دیگه ت بیای و بنویسی امسال عالی بود ! :)

ایشالاااااااااااااا خدا کنه

بی ربط پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

عکس خیلی زیبا بود.
تبریکاتم رو هم که قبلن خدمتتون ابلاغ کردم.

حجم فیلم زیاد بود سرعت اینرنتم نکشید.

خودمم عکسو دوس داشتم
بهله لطف فرمودین
نصف عمرت بر فناس حتمن ببینش

مریمانه پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

تولدتون مبارک

خیلی ممنون عزیز

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

بعله بعله بنده بعد از ۳ روز و اینا اخرش این فیلمو نگا کردم!!!!!!
و کلییییییییییی حسودی کردم!!!!!
چه خوب که بر اورده شد... چه خوب که گمشدت پیدا شد... چه خوب که شاد شدی از کامنتهامون...
میدونی هیشکی بانو من روز تولدم خیلی تک و تنها مونده بودم اگه بچه های بلاگستان نبودن من دق میکردم!!! چه خوبه که اینجا هست و ما همه دوره همیم...

جدی میگی ؟
خودمم به خودم حسودی می کنم از بس این صحنه خاطره انگیز و زیبا بود.
همه اش لطف خدابود..
آره خیلی خوبه که ماها این بلاگستانو داریم و این رفیقای جون جونیو...به خدا تو کل دوران مدرسه و..هیچ کدوم از دوستامو به اندازه ی بچچه های بلاگستان دوس نداشتمو انقدر باهاشون صمیمی نبود.
خدا این صمیمیت و دورهمیا رو ازمون نگیره

صالی پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

پستی که درباره ابی نوشته بودی رو همون موقع خوندم ولی کامنت نذاشتم از اون به بعد هر وقت اون آهنگ ابی رو گوش می دم یاد شما می افتم و تمام چیزایی که گفته بودی مثل فیلم تو ذهنم تصور می کنم.
الان فیلمو دیدم دارم فکر می کنم وقتی ابی اسمت رو گفت اون لحظه چه حس و حالی داشتی

مرسی که منو میخونی..
اگه ولوم کامپیوترتو زیاد کنی صدای فریاد منو می شنوی داشتم از ذوق می مردم باورم نمی شد انگار خواب میدیدم همه منو به ابی جان نشون میدادن همه که میگم حدود 40-50 تا از دوستام که اون جلوی سن کنارم بودن..داد میزدن ابی مونا اینجاس...منم که فقط گریه می کردم ...همه ی گذشته ام همه ی تلخی های این چن سال یادم اومده بود به اندازه ی اون چن سال که سرمو روبالش میذاشتمو بی صدا اشک می ریختم فقط داد زدم

کاپو پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://cappuccino.blogfa.com

معمولا هم عکسا و هم تیترای فوق العاده ای داری! :)

لطف داری اما همچینم تعریفی نیستا چون من حرفه ای نیستم دلی و از سر علاقه عکس می گیرم

کاپو پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://cappuccino.blogfa.com

یادم رفت سه باره تولدت مبارک.

قربونت بشم خجالتم نده

الهام جمعه 11 آذر 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

منم عاشق رنگی رمگی نوشتنم!

ژینوس شنبه 12 آذر 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

واااااای.... تبلد تبلد تبلدت مبالک...

مرسیییییییییی عزییییییییییییز

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

با تاخیر فراوان تولدت مبارک

نرگس چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://fereshtekuchulu.blogfa.com

با تاخیر فراوان تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد