هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

میخوام خونه تکونی کنم کمکم کن عزیز..

سلام

یه بار دیگه روز زن و مادر رو به همه ی بانوان بلاگستان تبریک میگم.


آقایون خانوما در راستای اینکه حال من مث بهار میمونه گاهی ابری گاهی آفتابی گاهی رنگین کمونیه..و الان حالم بدک نیست ، تصمیم گرفتم چنتا  بخش به وبلاگم اضافه کنم شاااااید از این حس و حال در بیام 

راجبه هممه این بخشا با دیگران مشورت کردم و روشون خیلی وخته که فکر کردم "خواستم اینو بدونید که دیمی یه تصمیمی نگرفتم.." خیلی خوشحال میشم که کمکم کنید تا یه دستی به سر و گوش این خونه بکشم دلم میخواد غم کم کم دست از سر دلم بر داره! هوامو داشته باشین بچچه ها.این پایین توضیح میدم که چی تو کله ی پوکم میگذره..

بخش اول: ترانه های خوب برای بچه های خوب! تو این قسمت میخوام لینک ترانه های زیبایی که شنیدم و یا ترانه های پیشنهادی شما رو با کمک خودتون اینجا بذارم .

بخش دوم: چیلیک! تو این بخش میخوام عکسای در ـ پیت و زاقارت اما دلی ِ خودمو  بذارم. این نکته رو بگم که من عکاس نیستم اما عاشق عکاسی هستم پس انتقاداتون رو می پذیرم دوس دارم ایراد عکسامو بگیرید تا کارم بهتر بشه..

تو این بخش یه شخصیت خیالی هم هست که راجبه اون عکس افاضه ی فضل می نماید..بعدن توضیحات لازم رو عرض میکنم که شومام با ایشون آشنا بشین..

بخش سوم: برای اونی که نیست!

این بخش خیلی کوتاهه  دو سه تا جمله برای اونایی که تو زندگیم نیستن یا اینکه ادای بودن رو در میارن می نویسم..

بخش چارم: تجربه ثابت کرده!

تو این بخش از تجربه های خودم یا دیگران یا تجربه ای که تو کتابها نوشتن می نویسم...شاید این تجربه تلخ شاید شیرین شایدم بی مزه باشه به هر حال یه تجربه اس که شاید به دردتون بخوره..

بخش پنجم:سین جیم!

تو این قسمت من یه سوال از شما می پرسم شما جواب میدین؟ دوس دارم هممه تو این قسمت شرکت کنن و جوابای مختلف رو با همدیگه ببینیم و راجبش بحث کنیم..


پی تقدیم نوشت: این پست رو که تقدیم میکنم به داداش پوریا پژوم ( کوالا کوچولو و نسکافه )

که همیشه گوش خوبی برام بوده . از وختی باهاش آشنا شدم فقط صدای خنده هاشو شنیدم با اینکه از من کوچیکتر ِ اما دل بزرگی داره .خیلی بامعرفتی پوریا دوست دارم داداش خوبم می دونم الان میگی خیلی نامردی!..آره قبول دارم من نامردم اما تو خیلی مردی خیلی..ممنونم ازت که همیشه حال بدی های منو تحمل میکنی.. خدا کنه بتونم خوبیاتو جبران کنم عزیز..



نظرات 21 + ارسال نظر
کوآلا چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.kouala.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
گویا اولم !!!

محشره عجب خونه تکونی ای بشه !!!

ترکیدم از خنده با دو خط آخرت و تکیه کلامم (( خیلی نامردی ))

مرسی آبجی هیشکی عزیزم

علیک سلام
گیریم اولی خب بعدش چی میشه؟!

ترکیدی ؟ یعنی الان پاچیدی به درو دیوار؟

کوآلا چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووول بودما

میلاد چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام عرض شد هیشکی بانو

به به عجب خونه تکونی زیبایی

حسابی کیفمان را کوک میکنه با این کارهات اگه زودی انجام بشه

من بخش اول و دومشو که خیلی پایم

بخش سومش باید ببینیم چه جوریه

بخش چهارمشم فوق العاده کاربردی

بخش پنجمم اگه هی بگم بگم نکنی باهات همکاری میکنیم

سلام از ماس
مرسی که از حضور پر رنگت

دکولته بانو چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام عزیزم...خیلی خوووووووبه...ایده های جالبی هستن...مشتاقانه منتظرم...

سلام خانم قررربونت

کورش تمدن چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
تغییرات خوبیه
مخصوصا عکس
قسمت سوال هم میتونه جالب بشه البته اگه سوالاش سخت نباشه
منتظر میمونیم
خوشحالم که حالتون بهتره

سلام
ممنون زیاد منتظرتون نمیزارم

شیر و خورشید چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.2maa.blogsky.com

سلام هیشکی جونم
باریکلا دخمل.این درسته
همه جوره در خدمتیم بانو
بی زحمت سوال هات طنز باشه

سلام بانووو
ختمت از ماس
آره منم دوس دارم طنز باشه

علیرضا چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

خونه تکونی ؟
خیلی خوبه ...
پس قراره اینجا هوای بهار بخودش بگیره ...
آخه هر وقت فصل خونه تکونی میشه بوی بهار میاد ...

چیلیک! باید جالب باشه ..

چه تعبیر جالبی..بهار...

آلن چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

آفرین هیشکی.
خیلی کارای قشنگی میخای بکنی.
البته اگه وسط راه ولش نکنی.

نمیدونم چی میشه من که ولش نمیکنم اگه اون منو ول نکنه!

نیما چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

پسر نوح با کوآلا بنشست و اینا !



خوشحالم که به تغییرات فکر میکنی بانو . منتظریم !

واااااااااااااای مردم از خنده پسر نوح با کوآلا بنشست و اینا !

دلارام چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

چقدر خوب که الان حات خوبه هیشکی جونم.به به چقدر بخش میخوای اضافه کنی ،حتما خیلی خوب میشه .
راستی اون شخصیت خیالی ،همونی نیست که درباره اسمش حرف زدیم ؟ البته من لوش نمیدم تا در صحنه حاضر بشه

آره همونه

مکث چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://maks2011.blogsky.com

سلام. یه سری به وبلاگ مهدی موسوی بزن. اون چنین روندی رو تقریبا اجرا می کنه. البته مدتیه دیگه اینطور نیست اما تقریبا چند بخش داره هر پستش. ایده خوبیه به جز مساله آخر و پرسش و پاسخ که البته به نظرم زیاد جالب نیست . یه جورایی سرت و شلوغ می کنه و باعث می شه توجه مخاطب به بقیه بخش ها هم کمتر بشه.

مسئله اخری طنزه
هممه شو که تو یه پست نمی ذارم

هاله بانو چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

سلام
قربونت برم مطمئنی می خوای خونه تکونی کنی؟ این بیشتر به ترکوندن شبیه ها....
ولی در کل خوبه منم که پایه خصوصا با بخش اولش
پس منتظریم

سلام
ترکوندنو خوب اومدی؟

کرگدن چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

خوبه بچچه ...
کللن هر تغییری خوبه حتی بدش !
فقط این همه بخش رو توی هر پست همه شو نمی خوای بچپونی که خدای نکرده ؟!

نه داداشی؟ همه شو بذارم چیپ میشه جذابیتشو از دست میده

سارا پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.semi-elf.blogsky.com

سلام هیشکی جونم
ایییییییولللل هوراااااااااااااااااااااااا حالت بهتره خیلی خوشحالم
دوس دارم بترکونی هااااااااااااااااااا
ما پشتتیم ابجی؛خیالت تختتتتت
با قسمت اول و دوم پایه ام سوالم باحاله
بی صبرانه منتظرمممممم

سلوم دم شما گرررررررررم

دلارام پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

هیشکی جون توی خونه تکونیت اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم

تو گرد گیری کن

نیمه جدی پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

من چیلیکاتو می پسندم از همین حالا!
بیشتر از بقیه ی موارد دوستشون خواهم داشت ! خب مطمئنم که میگم دیگه!

خودمم عاشششقشم

رها بانو پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com

سلاااااااام هیشکی جووونم
وای خدای من ...
آفرین به تو که دیگه به غم و غصه نمیخوای رو بدی ...
من یکی از طرفدارای پر و پا قرصه بخش ترانه خواهم بود ! بشدت به چنین جایی نیاز دارم ! چون بعد از ترکیدن کامپیوترم همه ی ترانه هامو از دست دادم ! پس بی صبرانه منتظرم !

سلام مرسی که استقبال کردی

فرزانه پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

منتظرم ببینم چه میکنی

رولی جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام. فکر کنم خیلی وقت می خواد این همه کار. به هر حال موفق باشید. حالتونم همیشه خوب باشه.

سلام
نه خیلی وخت نمیخواد چون هر بخش برا یه پسته
مرسی عزیز.

آوا جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

بخشات خیلی باحال بوددد
مرسی...منتظرم شدید
تاوقتایی که درگیر
سفرام نشم پایتم
شدیدددد
یاحق...

مرسییییییییییییییییییییییییییییی

رها پویا شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

وای هیشکی جان چه خوب. چه ایده جالبی
خوشم اومد.
من هستم ...

قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد