هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

سلام دهه ی 90


سیلاملکن خوب هستین؟

لپتونو بیارید جلو..ممماچ! آخیش دلم تنگ شده بود براتون..دهنم مورد عنایت قرار گرفت تو این تعطیلات لامصصب..ای تو روح این عید..

تصمیم داشتم یه غم نامه بلند بالا از  حال و هوای این چن وخت بنویسم باز گفتم ولش کن خوب نیس اول سالی حالتونو مکدر کنم.

تنها روزی که مزه عیدو چشیدم روز ۱۲ به در بود! که به اتفاق داداشی و مریم بانو وبابایی کیامهر و مهربان جونم و آقای مهدی وآقای رولی و آقای حامد و دو سه تا دیگه از بچه ها رفتیم به دشت و دمن و باغ..ولذت بردیم از اون سکوت و هوای خوب و  بودن در کنار هم..

هرچند من بعد از ۱۲-۱۳ روز از خونه بیرون اومده بودمو مصرف بیش از حد قرص خواب کسل و بی حوصله و دپرسم کرده بود اما خیلی خوش گذشت ولی  واقعا جای ایرن جون و آقای محسن و آقای وحید و محبوب جون وآلن عزیزو بقیه خالی بود.

پی تقدیم نوشت۱: این اولین پست ده ی ۹۰ رو تقدیم میکنم به ایرن عزیزم که تمام عید به یادش بودم و الان واقعن حالشو درک میکنم. از صمیم قلب آرزو میکنم زودتر حال جسمی و روحیش خوب بشه.

پی تقدیم نوشت۲: این حس و حال خوب الانم و این عکس شکوفه های بهاری رو تقدیم میکنم به نیما جان که با کامنتی که تو پست قبلی نوشت منو وادار کرد همون شب که خونه ی بابایی کیامهر اینا بودم آلبوم فوق العاده ی "حس تنهایی" ابی رو دانلود کنم و صدای مخملیشو گوش کنم.

ترانه ی حس تنهایی خدااا بود..ترانه ی خدا با ماست محشر بود واقعن..ترانه ی نوازشم که من عاشقشم..کلن همش عالی بود.بازم ممنون نیمای عزیز . من این روزا دیوانه وار ابی گوش میکنم شاید حالم بهتر بشه..


نظرات 16 + ارسال نظر
نیمه جدی پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

سلام هیشکی جونم
برات هزار تا آرزوی شاد و رنگی دارم و یه دهه خوبی و شادی.

سلام عزیز..
اولین کامنت دهه نودو به نام خودت زدیا ناقلا!
امید وارم این دهه دیگه شادی بهمون سلامکنه و غم گورشو گم کنه..

وروجک پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam hishki banoooooo
jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh daheie jadid mobarak
az daste in nima ke hamaro motede ebi karde
khodaeesh bazi vaghta vaghean michasbe

سلام چرا جیغ میکشی؟! من روانی ابیم باور کن..دیوانه وار ابی گوش میکنم..تو غم و شادی..

وروجک پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

rastiiiiiiiiiiiii ghalebe jadidam mobarak bashe

مرسییییییییی

نیما پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام بانو . سال نو مبارک . اجازه هست یه کاری بکنم ؟

میخوام اون تقدیم نوشت دو هم بشه مال ایرن بانو . هرچی حس خوب با این آهنگا نصیبت شده مال ایشون . راستی منم این لحظه بدون ابی دووم نمیاوردم . محشره !

راستی قالب جدید خلی خیلی قشنگه .

کورش تمدن پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
قالب نو مبارک
امیدوارم بقیه روزای سالت مثل ۱۲ بدر باشه

سلام
ممنونم پدر جون!
ایشالااااااااااااا

هاله بانو پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

سلام بانو
چه عجب ؟
قالب نو مبارک

سلام خانم
ممنون

مهربان پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

هیشکی جان ۱۲ هم برای منم خیلی خوب بود
واقعا خوش گذشت
کاش بیشتر بشه از این روزها داشته باشیم
ممنون که غم نامه ننوشتی

ایشالا که بازم کنار هم به خوبی وخوشی باشیم.

خواهش میشه

تلخ جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://chekhov.blogfa.com/

خوشحالم که بهتون خوش گذشته.

آره خیلی خوش گذشت فقط کاش وختش بیشتر بود!

عاطفه جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

سلاااااااااااااام بر هیشکی عزیزم..

سلام عزیز..خوبی خوشگلم؟

کیامهر جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام دخترم
ایشالا که سال جدید همش شادی باشه و خوشی
ایشالا حال ایرن هم زود خوب بشه
حال نیما هم همینطور

سلام بابایی
ایشالا برا همه مون پر از خوشی و شادی و سلامتی و آرامش باشه..
از عمق قلبم آرزوی سلامتی ایرن عزیز رو دارم
امید وارم نیما هم روحیه اش خوب بشه

آلن جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

دوستان جای ما ، هیشکی جان.
خوشحالم که اون روز بهت خوش گذشته و بد بودن روزهای گذشته رو واست کمرنگ کرده.

عمو جاتون واقعن خالی بود..
ممنون..اون روز خیلی زود تموم شد..

آلن جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

یعنی خوشم میاد ، هر جا نوشته ای تو قالب وبلاگت بوده ، بنا به سلیقه خودت عوضش کردی.
حتی به جمله های کامنتدونی هم رحم نکردی.

ولی خودمونیم ، بامزه شده ها.

همیشه از این کلمه های تکراری بدم میومد برا همین عوضشون کردم خودمم اینجوری بیشتر خوشم میاد..

وختی قالبتو باب میلت درست میکنی حس میکنی خونه یخودته و توش راحتی..

راس میگی خوب شده! ضایع نیس؟

یکی جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

خوشحالم که یه روزو از ته ته اعماق وجودتتتتتتتتت خوشحال
بودی ی ی ی ....امیدوارم بیشتر روزات همونجوری شاد
وخوش ش ش ش باشی ی ی
یاحق...

ممنون عزیز..

کرگدن جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

امیدوارم دهه نود واست عالی و محشر باشه بچچه ...
تو دختر خیلی خوبی هستی و لیاقتشو داری ...
فقط به شرطی که انقد قالب عوض نکنی !!

مرسی داداشی..از دعای شما..
نظرلطفته عزیز..

یعنی اگه قالب عوض نکنم دهه نود واسم محشر و عالی میشه؟!

اخوی آخه شما از پارسال تا حالا لباس جدید نخریدی؟ وسایل خونه تونو
نو نونار نکردی؟! شما از تنوع بدت میاد؟ دِ نه دیگه!

من چیکار کنم که اول سالی اومدم دیدم قالبم داغون شده یه قالب نو انتخاب کردم ضمنن قالب قبلیه یه جوری بود که نمیشد رنگ قلم عوض بشه این یکی خوبه . به هر حال می بخشید که ر به ر قالب عوض میکنم

مکث جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://maks2011.blogsky.com

خب تو به همه می گی آقای فلانی. به منم می گی خانوم زری یعنی؟؟؟ خوشحالم که بالاخره یه روز از عید رو از خونه بیرون رفتی. دختر؟ بیام گوشت و بکشم؟ آره؟ قدم بزن توی خیابون های خلوت. زیر لب اواز بخون ببینم. دهه.

نه میگم زری جون بیا گوشم بکش اصلن بیا منو بچُِش
چشم قول میدم دوام نچُِِِن!

دهه 90 شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://lie-f.blogfa.com/

علیکم السلام !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد