هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

خداحافظ حسرتهای لعنتی ام


امروز آخرین قسط وکیلم رو ریختم به حسابش..این ۲۰۰ هزار تومن رو با جون و دل پرداخت کردم!

سال ۸۹ هم تموم شد..

خداحافظ دهه ی هشتاد ِ لعنتی! خداحافظ یک دهه بی کسی..خداحافظ جوونی فنا شده ام.. خداحافظ شادی های زود گذرم..خداحافظ زخمای عمیق و سطحی ام! خداحافظ عاشقی های یک سره و همیشه زنده ام! خداحافظ احساسات جوشانم..خداحافظ حسرتهای لعنتی ام!..خداحافظ دربه دری..خداحافظ همه ی نامرد هایی که زخماتون هنوز رو پاره های تنم مونده..خداحافظ نگاهای سنگینی که تو دادگاه و کلاتری ها و کوچه و خیابونا سایه به سایه با من بودید!..خداحافظ همه ی علایقی که به لجن کشیده شد.. خداحافظ چشمای همیشه منتظرم..خداحافظ نعره  های بی صدام..خداحافظ اشکایی که از سوز دلم به گونه هام ریخت و دیده نشد.. خداحافظ خنده هایی که خشکید رو لبام و دیده نشد..خداحافظ نفرتی که هیچ وخت نذاشتم از هیچ احدی که تو دلم شعله بکشه..خداحافظ کنایه هایی که مثل داغ رو  دیوار دلم  حک شدید..خداحافظ بغضایی که هر ثانیه با من بزرگو بزرگتر میشید.خدا حافظ تجربه های تلخ و زود هنگام..


و سلام به  دهه ی نود..دهه ای که معلوم نیست باشم یا نه..که اصلن مهم نیست که باشم یا نه!

 امیدوارم سال نو سال سلامتی و آرامش و عشق و آزادی و عدالت باشه برای هممه ی شما که برام عزیزید. دوستتون دارم.هر بدی ازم دیدید به بزرگی و معرفت خودتون منو ببخشید.. اگه یه نقطه ی روشن تو تاریکی این دهه دیده بشه اون نقطه روشن دوستای خوبیه که تو بلاگستان نصیبم شدند. زنده باشید.


آخرین پست دهه ی هشتاد رو تقدیم میکنم به داداشی عزیزم ( محسن باقر لو ) که منشاء همه ی این رفاقتها و دوستیهای زلاله.


نظرات 20 + ارسال نظر
کرگدن شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

عزیزمی ... مرسی بچچه !
ایشالا که دهه نود تلافی همه اینا در بیاد واست ...

خواهش میشه داداشی
خداکنه..خداکنه..

هیشکی! شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com

قربانت عزیز..
ایشالا..
نفست حقه دعام کن.

مکث شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://maks2011.blogsky.com

بقیه فحشاتو بزار من به سال گذشته بدم...تو بدو برو سمت سال جدید و بغلش کن... باهاش مهربون باش، حسش کن... دوستش داشته باش که اونم دوستت داره.

فحش بده بذار دلم خنک شه..واللا بللا من با همه مهربونم به خخدا..همه رو دوس دارم چه برسه به سال جدید

عاطفه شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

امیدوارم بهار با خودش برات شادی بیاره دوس جون..

ایشالا برا شومام بیاره دوس جووووون

کرگدن شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

چقد این کامنت عمه زری سوئدیانه و خارجکی و رومنس بود !

قربونش بشم که انقد این زری ماهه

آلن یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

آره محسن.
من کللن از کامنتای زری خیلی خوشم میاد.
خیلی خاصه. کامنتاش میشینه به جون پست.

انگاری که پست رو بیست بار خونده باشه و سی بار نوشته باشه.
پست رو حفظ حفظ میشه. بعد براش کامنت میذاره.
یعنی کامنتی میشه واسه خودش.

الهه یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

آففرین آجی...خدافظی کن با همه ی تلخی ها و بدیها و بغضها و اشکها...دهه ی جدید رو با انرژی خوب و مثبت شروع کن...با عشششششق....آغوشتو براش باز کن و برو به استقبالش...بی جواب نمیمونی آجی من...مطمئن باش....
سال نوت مبارک باشه...عاشقتممم

سعی میکنم آجی.. با عشق؟!!!

سال نو تو هم مبارک گلم..عزیزی...

دخترک زبون دراز یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.dokhtarezabonderaz.blogfa.com

انشائالله سال جدید و این دهه 90 ان قدر خوب باشه که حسرتش رو نخوری هیچ وقت...

ایشالا...

پاییز بلند یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 06:58 ق.ظ http://www.paizeeboland.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

سال جدید و دهه جدید برات بهترینها رو با خودش به ارمغان میاره٬ خودش اینا رو به من گفت٬ خواب دیدم..
تمام چیزایی که خوبه و شادت میکنه رو از صمیم قلبم وبا تمام وجورم و با تک تک سلولهای روج و جسمم برات میخوام

شاد و بر قرار و سرخوش و سلامت و پیروز و بهروز و استوار و قوی و پولدار و عاشق و معشوق و راضی و هدفمند و سربلند باشی

درررررررررررررررررررود به خودت
راس میگی ایشالا برا همه سال خوبی باشه..
چقد شما گلی عزیز همه ی انرژی مثبتت بهم رسید..

مرسی از این همه آرزوی خوشگل منم برا شما بهترینها رو آرزو میکنم

کیامهر یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

عالی بود هیشکی
امیدوالرم سال و دهه جدید همش خوشی باشه و خنده
عیدت مبارک دختر گلم

مرسی بابایی
همچنین برا شوما و مامانی
عید شومام مبارک

م . ح . م . د یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.baghema.blogsky.com/

عیدت مبارک هیشکی بانو ...

سال نو شومام مبارک

شازده کوچولو سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

هیشکی جان سال نو رو بهت تبریک می گم امیدوارم یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه
موفق و پیروز و سالم وشاد باشی[گل]

ممنونم .. چه عجب از این ورا.. همچنین .

کورش تمدن سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام هیشکی بانو
سال نو مبارک
آرزو میکنم همه اون اتفاقات بد تو سال ۸۹ و دهه ۸۰ جا بمونن و شما تو سال جدید فقط شادی ببینی و به هرچی آرزو داری برسی

به به سلام عزیز خوبی؟ سال نو شومام مبارک..
مرسیییییییییییییییییییییی

آلن چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

سال نو مبارک هیشکی جان.
ایشالا امسال سال خیلی خوبی برات باشه.
ایشالا به هر چی که دوس داری برسی.

سلام عمو آلن سال نو شوما هم مبارک..
همچنین برا شما.
امیدوارم شما هم به بزرگترین و کوچیک ترین آرزوهاتون برسین

هاله بانو شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

سلام
سال نوت مبارک عزیزم
امیدوارم سال نود اینقدر برات قشنگ باشه که تمام تلخی های هشتاد رو به ته ته های مغزت ببره

سلاااااااااااااااااام..
عید شمام مبارک باشه..
امید وارم تو سال جدید همه آلزایمری بگیرن که همه غماشون یادشون بره و به جاش یه دنیا شادی زندگی شونو زیبا کنه.

نیما یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام هیشکی بانو

سال نو مبارک . یه تبریک دیه هم باس بگم محض خاطر آلبوم جدید ابی . محشره . امشب دانلود کردم و دارم دیوونه میشم .

در مورد پست هم امیدوارم همیشه مثبت به آینده نگاه کنی . کامنت عمه زری همه چیزو گفت !

سلام نیما جان..
سال نو تو هم مبارک.. راس میگی؟!! میرم که حتمن دانلودش کنم..
سعی میکنم اینجوری باشم

مسلم جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.manifest-jozami.blogfa.com

نوروز پیروز
بااحترام دعوتید به خواندن
ترجمه ترانه ای از

انریکو ایگلسیاس

عید شما مبارک
حتمن سر میزنم

کوآلا چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.kouala.blogsky.com

اوه اوه بابا قالب قشنگ!

اوه اوه بابا کوآلا چه عجب از این ورا..

تلخ پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://chekhov.blogfa.com/

من که در جریان قضیه وکیل و اینها نیستم ولی امیدوارم هرچه بوده به خیر و خوشی تموم شده باشه و گویا همینجور هم بوده چون بارضایت کامل پول به وکیل دادین.
امیدوارم این دهه براتون اتفاقات زیبایی رقم بخوره.

خیر شاید اما خوشی در کار نبود.. هرچی بود تموم شد رضایت کاملم به این خاطر بود که وکیلم باعث شد کمی به آرامش برسم

مامانگار پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام...
....سال نومبارک هیشکی جان...
...سالهای بد تموم شد به امید خدا ...
...از این به بعد خوبی وخوشی و لبخنده ایشالله...
....حالا چرا در سال نو خبری نیست ازت بانو...کجایی ؟
...یه چیزی بگو...

سلاااام عزیز
سال نو شمام مبارک..
خداکنه..خداکنه..
ایشالا که همین طور باشه..
والا جونم براتون بگه من در سلول انفرادیم به سر میبردم و کلهم در خواب بودم..نت هم نداشتم..همین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد