هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

ذوق مرگ نوشت..






سلام قربونتون برم من .سلام عزیزای دلم.


 :ذوق مرگ نوشت

آی خدای بی پدر و مادر! نوکرتم.. آی روزگار لامروت چاکرتمم..آی خوشی های لحظه ای مخلصتونم آی غمای همیشگی هلاکتونم.. آی برو بچ ِ بلاگستون کوچیکتونم.. آی رفیق رفقای دل عاشششقتونم.. آی عمو مدیر عامل ممنونتم..!

آی..آآی..نامهربونی..نمی دونم می دونی.. که عشقت مارو کشته..!! (اینو همینجوری برا دل خودم نوشتم شما به خودتون نگیرید!)

 

آقااا..،جونم براتون بگه به لطف خدا و همت و کرم عمو آقای مدیر عامل شرکت!، ما از امروز در  ختمتتون می باشیم و به نت وصل می باشیمو آره و اینا..

پس به افتخار همه ی این ذوق مرگی ها هوررراااااااااا

 

پی درد دل و عذر خواهی نوشت:

پنج شمبه شب که خونه ی داداشی (کرگدن) جم شده بودیم..خیلی بهم خوش گذشت دست داداشی و مریم جون درد نکنه خیلی به زحمت افتادن دلم برا همه تون تنگ شده بود قربونتون برم.

  اما از دست خودم شاکیم که چرا اون شب این قدر حالم گند بود..وبغضام امباشته....ودلم تنگ..تنگ..تنگ..وشونه ای نبود برای اشکام..وگوشی برای درد دلهام..شایدم بود من ندیدم!!!

اشکام هر لحظه آماده ی سرریز شدن بود..اما خود داری کردم که تهش داداشی نگه ، بچچه ننه باز گریه کردی؟!

یه دلیل که حالم خوب نبود تصادف  تو راه مهمونی بود که کلی ترسیده بودم..خدا رو شکر به خیر گذشت.

به هر حال شرمنده ام بابت اون حالم.

 

پی تبریک نوشت:

یه بار دیگه به ایرن عزیزم رفیق عزیز و دوست داشتنی ام تولد زیبا شو تبریک میگم.یه دنیا آرزوی خوب تقدیم تو خانمی.

 

 پی لذت تلخ نوشت:

 بالاخره این کرم لعنتی کار خودشو کرد، اون  شب خونه داداشی اینا برا اولین بار سیگار کشیدم شایدم سیگار منو کشید! چه تلخ و خنک و سنگین و لذت بخش و درد ناک بود..این لامصصب! دودش دودم کرد.. غمم رو با رگ و ریشه بهش میدادم.. داغون بودم..اما لذت بردم..بانفرت نکشیدم..با غم کشیدمش..شب که خوابیدم تا فرداش قفسه سینم درد میکرد..صدام گرفته بود اما یه چیزی که نمی تونم چه اسمی روش بذارم لذت وصف نشدنی بهم تزریق کرد که تا ابد فراموش نمی کنم!

کام تلخش به جونم نشست..کام تلخمو باهاش قسمت کردم.تا آخرش کنارم بود تا آخرش باهاش بودم چشم ازش برنداشتم..وختی آخرش داشتم خواموشش میکردمو مرگ سیگارمو باچشمام میدیدم یه چی شبیه جون شایدم رمق از تنم رفت..اون لحظه که آخرین دود با خواموش شدن از جسمش بلند شد خیلی چیزا رو دیدم..کل زندگیم فیلم شد جلو چشمم.


جااان مادرتون باب نصیحت رو باز نکنید که اصلن حوصله شو ندارم..! آقا با سیگارم کیف کردم پس بی خود زور نزنید..! نرود میخ آهنین در سنگ! حالا که سیگاری نشدم. به نظر من هر چیزی ارزش یه بار امتحان کردنو داره.. هووم؟!




پی صفا نوشت
:
 آقا عموی مدیر عامل! رفت ایتالیا مام میریم عشق و صفااا..جای همگی خالی.


پی یه تبریک دیگه نوشت:
از عمق وجودم خوشحالم که دکولته بانوی عزیز هم به جمع بانوان شاغل پیوست..خانمی مبارک باشه این اتفاق شیرین ، امید وارم موفق باشی واین اتفاق سکوی پرتاب تو به سوی آرزوهای شیرینت باشه.

پی افتخار نوشت:
تو پست قبلی آقا طیب برام کامنت گذاشته بود و تولدمو تبریک گفته بود. باور نمی کنید اگه بگم که اشک شوق تو چشام جم شد وختی دیدم به قول داداشی امام ِ بلاگستان برام کامنت گذاشته! داشتم سکته می کردم صد بار یه خط کامنتشو خوندم..خیلی ذوق کردم.
از همین جا میخوام داد بزنم بگم: خیلی مردی..خیلی دلی..خیلی سالاری..یکی از کسایی که آرزو دارم ببینمش شمایی..افتخار دادین آقا به کلبه ی درویشی ما تشیف آوردین..

همین حالا تمام قد می ایستم و تعظیم می کنم و میگم هیچی و هیشکی نیستم تو این بلاگستان شوما سرورید..شوما تاج سرید..بازم بنوسید و آتیش بزنید به دلامون..بذارید   بازم حسای ناب و تو رگامون جریان پیدا کنه.

 

پی تسلیت نوشت:

من همین جا در محضر شما عزیزا اعتراف میکنم که..تا ابد ذره ای از عشق و ارادت و خاکساری من  به خالق عشق حسین (ع) و سلطان ادب ابوالفضل(ع) و خاندان مقدسشون  کم نمیشه و ازصمیم قلبم به تمام دوستدارانشون این ایام رو تسلیت عرض میکنم.

اگه تو این ایام آسمون نگاهتون ابری شد من حقیر رو فراموش نکنید.

این روزا یاد خاطرات مون می افتم یاد هیات رفتنا..یاد آتیش سوزی مسجد ارک که هردومون تو اون جهنم بودیم ! یاد یاد کله پاچه زدنای دم صب بعد از هیات!یاد..یاد..لعنت به این یاد ها که تمومی ندارن.


پی جبران نوشت:

تو این مدت که به لطف گردن کلفت ِ داداشمو وخت ِ کم و در دسترس نبودن کافی نت و ...نت نداشتم ، کم و بیش با گوشیم به وبلاگای دوستان سر میزدم. از امروز به بعد تا اونجا که وخت اجازه بده به ترتیب به پستای همه ی دوستان رو می خونمو کامنت میذارم...خلاصه جبران میکنم.

از همه ی رفیقای دلی که به کلبه ی محقر من قدم گذاشتن و این حال و هوای غم انگیز ناک رو تحمل کردند هم تشکر میکنم.

نظرات 13 + ارسال نظر
کرگدن یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

خوبه که نت داری
امیدوارم زیاده روی نکنی تو شرکت !
بعدم اینکه اوووه چقد نوشتی !...
تلافی این مدت رو در آووردیا !
سیگار هم ... چی بگم والا !
ایشالا همیشه لبت خندون باشه مث حالا خواهرکم ...

نه زیاده روی نمی کنم.
آره خیلی شد ذوق داشتم
مرسی داداشی..

آلن یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

اینقدر خونه کرگدن نرو.
لابد یه روز هم میشینی پای منقل و این حرفا.
از اولش هم به کرگدن اعتماد نداشتم.
اصلن ظاهر این آدم گواه همه چیزه.
شکشو یه نگاه بنداز. حالا به بالای سرش یه نگاه بنداز.
رو راست ، من که می ترسم وقتی می بینمش.
شما هم حذر کنید لطفن. از ما گفتن.

یعنی چی راجه به داداشیم اینجوری نگووو..

آلن یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

اینترنت در محل کار از اوجب واجباته.
اصلن مگه بدون اینترنت میشه کار کرد مگه اصلن ؟

نه به خداااا
به خدا مردم از بی نتی..
خدا به همه نت بده به مام بده!

ایرن یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

اوه...حسابی جبران کردی ها...
بابت تبریک هم مرسی عزیزم
سیگار هم خوبه البته
ای کاش مدیر منم بره یه جایی تو کونمون عروسی برپا بشه

به به چه عجب یادی از ما کردین خانم..منت گذاشتین قدم رو جف تخخم چشامون گذاشتین..

ایشالا میره توی ماتهت شمام جشن و پایکوبی میشه

مهربان یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

مبارکه که نت داری
حالا ببین می تونی یه کاری کنی که همزمان با شاغل شدن مریم تو بیکار بشی
مواظب باش از کار عقب نمونی


وای به خدا قصد نصیحت نداشتم دوستم
عصبانی نشی

ممنون مهربونم..

نه بابا انقدر سرم شلوغه که وخت نمیکنم..نت برا ساعتای بیکاریمه..مث وخت ناهار و..

گلم تو مامانمی نصیحتم کنی ناراحت نمیشم.

آناهیتا یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام هیشکی جونم
چه عجب شما روشن شدی
نگرانت شده بودم
به یک بار دو بار اشکال نداره اما جون هر کی دوس داری زیاد نکش والا سمه
خیلی خوبه نت داری
کلا خوشحال شدم که شادی
امیدوارم همیشگی باشه

سلام عسل خانم..
چه کنیم ما فقیریم بدبختیم نت نداریم ..
حالا خوبه گفتم نصیحت ممنوع

ممنون گلم..

نیما دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

سلام ! خوشحالم که هستید دوباره !

همیشه خوب و خوش باشید ! خب شما تازه شرو کردی و من تازه برای چندمین بار رفتم تویه ترک !

سلام اخوی!
من سیگاری نمیشم..قول میدم

الهه دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام آجی...خوش اومدی....ما که همسایتون شدیم....بعد زدن خونمون رو پوکوندن!حالا دوباره تلاش میکنیم به آباد کردن خونه ی ترکیده!
چقدددر خوب که نت داری از این به بعد....دلم برات تنگ شده...

سلام زندگی..ممنون..خوش تشیف آوردین..واقعن متاسفم.. قربونت برم میدونم سخته اما مام همین کارو یه بار تجربه کردیم..

منم دلم برات تنگیده..الهه آجی ِ نامرد ..بابا یه زنگی یه زونگی..دلم پوسید از دوریت.

مکث دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://maks1981.blogfa.com

مثل اینکه سیگاره بهت ساخته هیشکی جان.... حسابی تر نوشتی از هر دفعه.... شاد باشی.

آره سیگاره خیلی چسبید..

عاطفه سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

سلام عزیزم.. چه عجب.. دلم تنگ شده بود برات.. واقعن شرمندتم.. خیلی گرفتار بودم.. امیدورام لبت همیشه خندون باشه.. خیلی به یادتم به خدا..

سلام گلم.. منم دلم تنگه برات..دشمنت شرمنده..امید وارم تو هم همیشه گرفتار لذتهای زندگی باشی..منم به یادتم نت ندارم شرمنده

آفتاب پرست سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.aftabparast.blogsky.com

بسه ..باشه..هرچی تو بگی.. راس میگی..قبول ..میدونم الان میگی خیلی نامردی! ولی جان تو نت ندارم به چه زبونی بگم که باور کنی! بهم بزنگ اخوی!

فاطمه اختصاری جمعه 26 آذر 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://havakesh3.persianblog.ir

اینبار آمده ام تا بیشتر از اینها در کنار هم باشیم...
سوغاتی این روزهای دوری
آدرسی برای
دانلود رایگان مجموعه «یک بحث فمینیستی قبل از پختن سیب زمینی ها»ست
منتظرتان هستم
با دو تا شعر
و کلی خبر و لینک خوب
و غم های مشترکمان که هرگز تمام نخواهد شد
هرگز...

آفتاب پرست شنبه 27 آذر 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.aftabparast.blogsky.com

خیلی دلگیرم .........خیلی نامردی......
معرفت هم خوبه والا

الهی قربون داداشم برم..عزیز مرگ من دلخور نباش به جان تو گرفتارم..نتم ندارم ایها ناااااااااااااااس من هنوز نت ندارم الانم قاچاقی اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد