هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........
هیشـــکی!

هیشـــکی!

من ، خالی از خویشی و غربت..گیج و مبهوت بین بودن و نبودن........

سلام



سلام به همه!


سلام به آنهایی که دوستشان دارم وآنهایی که ندارم!

سلام به آنهایی که همواره کنارم هستند و آنان که

هستند اما نیستند...!

سلام به آنان که با نبودنشان این دل، این دل بیقرار

میگیرد.

سلام به او که...او که... که نیست...و رفت...

وبا رفتنش داغ گذاشت به این دل...

 که تنها دلخوشم به نامی محو از او...

سلام به دل زلال شما یی که با کلمه به کلمه نوشته هاتون

زندگی میکنم.

خواهش میکنم من تازه کار رو تو جمع حرفه ای تون

بپذیرید، و نقصهامو ببخشید.

   ***

باورم نمیشه، یعنی اینجا خونه ی منه؟!!!!

یه دنیا حرف دارم و دنبال گوش میگردم...یعنی کسی هست که منو ببینه و بشنوه؟

پس دوباره  سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد